El Conquistador Resort Πουέρτο Ρίκο κριτική

Μετά τον βάναυσο χειμώνα μας πέρυσι, ήξερα ότι χρειαζόμουν μια επιπλέον ξεχωριστή απόδραση αυτές τις χειμερινές διακοπές. Θέλαμε έναν προορισμό ζεστό, με όμορφες παραλίες, αλλά δεν θέλαμε να ταξιδέψουμε πολύ μακριά από το σπίτι. Καταλήξαμε να κλείσουμε πέντε νύχτες διακοπές στο Πουέρτο Ρίκο – μόλις τέσσερις ώρες απευθείας πτήση από το αεροδρόμιο Logan της Βοστώνης – και μείναμε στο El Conquistador – A Waldorf Astoria Resort.

Μια κριτική για το El Conquistador - A Waldorf Astoria Resort - που βρίσκεται στο Πουέρτο Ρίκο.

Αποκάλυψη: Τουλάχιστον μέρος αυτού του ταξιδιού είτε πραγματοποιήθηκε είτε παρασχέθηκε με ρυθμό μέσων. Η ανάρτηση μπορεί να περιέχει συνδέσμους συνεργατών. Όλες οι απόψεις είναι δικές μας.

El Conquistador Resort Πουέρτο Ρίκο κριτική

Χάρη στις θερμοκρασίες υπό το μηδέν στη Βοστώνη την ημέρα της αναχώρησής μας, η πτήση μας καθυστέρησε αρκετές ώρες. Πήραμε το λεωφορείο από το αεροδρόμιο San Juan (ισχύει πρόσθετη χρέωση και απαιτείται κράτηση) και μια ώρα αργότερα, κάναμε check in στο δωμάτιό μας με θέα στον ωκεανό. Φτάσαμε πολύ αργά για να εξερευνήσουμε το ξενοδοχείο ή να δούμε τη θέα, αλλά κοιμηθήκαμε και ξυπνήσαμε ανανεωμένοι και έτοιμοι για τις διακοπές μας.

Ένα δωμάτιο με θέα στον ωκεανό στο El Conquistador Resort στο Πουέρτο Ρίκο

Το δωμάτιό μας βρισκόταν στον τελευταίο όροφο του κεντρικού κτηρίου με θέα στην Καραϊβική. Το δωμάτιο είχε πλήρες μπαλκόνι, δύο queen-size κρεβάτια, επιφάνεια εργασίας, ψυγείο, δωμάτιο-ντουλάπα, μπανιέρα/ντους, τηλεόραση επίπεδης οθόνης με DVD player και δωρεάν Wi-Fi. Το ξενοδοχείο ήταν απασχολημένο για την εβδομάδα του Προέδρου, αλλά το ίδιο το δωμάτιο ήταν ωραίο και ήσυχο. Η υπηρεσία δωματίου έγινε νωρίς, κάτι που είναι πάντα ένα μεγάλο θετικό κατά τη γνώμη μου. Ποτέ δεν μου αρέσει να επιστρέφω σε ένα δωμάτιο στο τέλος μιας κουραστικής μέρας και να ανακαλύπτω ότι δεν είχε ακόμη καθαριστεί.

Μας άρεσε πολύ το δωμάτιο, αλλά δεν περάσαμε πολύ χρόνο σε αυτό, επειδή υπήρχαν τόσα πολλά να κάνουμε στο θέρετρο.

Πράγματα που πρέπει να κάνετε στο El Conquistador Resort

Το El Conquistador Resort Puerto Rico προσφέρει τόσα πολλά διαφορετικά πράγματα για οικογένειες. Το αποκορύφωμα του θέρετρου είναι το νησί Palomino, ένα ιδιωτικό νησί προσβάσιμο μόνο με σκάφος. Από το δωμάτιό μας, έπρεπε να πάμε με ασανσέρ σε ένα τελεφερίκ μέχρι τη μαρίνα, όπου μπορέσαμε να πιάσουμε ένα σκάφος. Μπορεί να ακούγεται λίγο περίπλοκο, αλλά διαπιστώσαμε ότι ήταν εύκολο να γίνει. Η βόλτα με το πλοίο στο νησί διήρκεσε περίπου 15 λεπτά και ήταν μια υπέροχη βόλτα. Στα παιδιά άρεσε να κάθονται στην κορυφή του σκάφους.

Το ίδιο το νησί προσφέρει τόσα πολλά να κάνουμε. Υπάρχει μια παραλία, ένα μπαρ με ρούμι και ένα εστιατόριο, καθώς και ενοικιάσεις πλωτήρα και μηχανοκίνητων ειδών. Επιπλέον, υπάρχουν βόλτες με άλογα με μικρά άλογα, μίνι γκολφ, μπάσκετ, σκάκι σε φυσικό μέγεθος και ένα μεγάλο παιχνίδι Connect-4, μαζί με άλλες δραστηριότητες. Περνάμε το μεγαλύτερο μέρος της πρώτης μας μέρας στο νησί και θα μπορούσαμε εύκολα να περάσουμε κάθε μέρα εκεί.

Εδώ είναι ένα Περισκόπιο που έκανα με μια μικρή περιήγηση στο νησί Palomino.

Ωστόσο, δεν χρειάζεται να ταξιδέψετε στο νησί Palomino για να απολαύσετε το νερό. Το θέρετρο προσφέρει πολλές πισίνες και τζακούζι, όλα περιβάλλονται από ξαπλώστρες για να μπορείτε να χαλαρώσετε. Τα παιδιά μου περνούν πολύ χρόνο στις πισίνες και ο σύζυγός μου και εγώ πήγαμε στις πισίνες και χαλαρώσαμε στις ξαπλώστρες. Οι πισίνες έχουν επίσης μπαρ και υπηρεσία φαγητού, οπότε σίγουρα απόλαυσα πολλά mojito κατά τη διάρκεια της διαμονής μας.

Μια πισίνα στο El Conquistador Resort Puerto Rico - ένα Waldorf Astoria Resort

Για τους επισκέπτες που θέλουν να απολαύσουν ακόμα περισσότερο χρόνο στο νερό, το θέρετρο προσφέρει ένα μικρό υδάτινο πάρκο – το Coqui Water Park – στο επίπεδο του Marina Village. Η πρόσβαση προσφέρεται με επιπλέον χρέωση. Το υδάτινο πάρκο Coqui προσφέρει τρεις νεροτσουλήθρες (συν μια μικρή παιδική τσουλήθρα), μια μεγάλη πισίνα και ένα τεμπέλικο ποτάμι. Θα μπορούσα εύκολα να είχα περάσει ώρες στο lazy river – ήταν χαλαρωτικό και διασκεδαστικό. Το υδάτινο πάρκο διαθέτει επίσης ένα μικρό σνακ μπαρ και διατίθενται προς ενοικίαση πλωτήρες (η χρήση κανονικών εσωτερικών σωλήνων είναι δωρεάν). Οι επισκέπτες του υδάτινου πάρκου λαμβάνουν μια ζώνη καρπού και μπορούν να μπαίνουν και να βγαίνουν από το υδάτινο πάρκο όλη την ημέρα.

Το υδάτινο πάρκο Coqui στο El Conquistador Resort στο Πουέρτο Ρίκο

Υπάρχουν επίσης πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε έξω από τον ήλιο. Υπάρχει μια παιδική λέσχη, η οποία προσφέρεται σε βάση πλήρους ή μισής ημέρας, καθώς και πολλές αίθουσες παιχνιδιών και άλλες δραστηριότητες για παιδιά, όπως δημιουργία s’more και ταινίες σε εξωτερικούς χώρους. Κατά τη διάρκεια των πέντε ημερών που ήμασταν εκεί, προσφέρθηκαν πολλές οικογενειακές εκπομπές (επιπλέον χρέωση), συμπεριλαμβανομένης της παράστασης για ανάγνωση μυαλού.

Marina Village στο El Conquistador

Εξυπηρέτηση στο El Conquistador – A Waldorf Astoria Resort

Η εμπειρία μου με το προσωπικό του El Conquistador ξεκίνησε πριν καν φτάσω. Έκανα κράτηση για το λεωφορείο μου μέσω του θυρωρού και είχα επίσης έναν προσωπικό θυρωρό για να δει αν χρειαζόμουν κάτι πριν από την άφιξή μου. Αυτή η υπηρεσία προσφέρεται σε οποιονδήποτε κάνει κράτηση απευθείας στον ιστότοπο του El Conquistador. Μόλις φτάσαμε, συνεχίσαμε να είμαστε εντυπωσιασμένοι με την υπηρεσία. Από το προσωπικό της ρεσεψιόν που μας έλεγξε αποτελεσματικά μέχρι τους υπαλλήλους του εστιατορίου που ήταν πρόθυμοι να προτείνουν τα αγαπημένα τους πιάτα, συναντήσαμε πολλούς εξυπηρετικούς υπαλλήλους.

Φαγητό στο El Conquistador

Με περισσότερα από 20 ξεχωριστά καταστήματα τροφίμων και ποτών στο κατάλυμα, υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές για φαγητό. Ήμουν ενθουσιασμένος που είδα τα Starbucks στο λόμπι – παίρναμε ένα γρήγορο πρωινό εκεί κάθε πρωί. Οι επιλογές φαγητού κυμαίνονται από το μπαρ της πισίνας μέχρι το εκλεκτό φαγητό, και κατά τη διάρκεια της διαμονής μας, υπήρχε ακόμη και ένα φορτηγό τροφίμων στο κατάλυμα. Όπως θα περίμενα από ένα ακίνητο όπως αυτό, οι τιμές είναι γενικά λίγο υψηλές, αλλά σίγουρα προσφέρονται λογικές επιλογές. Επιλέξαμε να έχουμε δύο εξαιρετικές γευστικές εμπειρίες και δείπνο στο Stingray Cafe και στο La Piccola Fontana. Και τα δύο είναι φιλικά προς τα παιδιά και απολαύσαμε και τα δύο γεύματα.

Θέα από το El Conquistador Resort

Εκτός ιδιοκτησίας στο El Conquistador

Δεν νοικιάσαμε αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο, οπότε γενικά περνούσαμε τον περισσότερο χρόνο μας στο θέρετρο. Οι εκδρομές προσφέρονται μέσω του τουριστικού γραφείου – θα συνιστούσα να κάνετε κράτηση εκ των προτέρων. Οι επισκέπτες μπορούν να πάνε στο τροπικό δάσος El Yunque, στο Bioluminescent Bay ή στο Old San Juan. Επιλέξαμε να νοικιάσουμε αυτοκίνητο από το γραφείο Enterprise του ξενοδοχείου και να περάσουμε το τελευταίο μας απόγευμα στο Old San Juan.

Το El Conquistador – A Waldorf Astoria Resort προσφέρει επίσης γήπεδο γκολφ και σπα Waldorf. Δεν είμαστε παίκτες γκολφ, έτσι απλά θαυμάσαμε το όμορφο γήπεδο από απόσταση. Αν επιστρέψω ποτέ, σίγουρα θα επισκεφτώ το σπα.

Για να μάθετε περισσότερα για το El Conquistador, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα τους.